ساختار آنتی ویروس ها و آزمون های مقایسه ای
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
ساختار آنتی ویروس ها و آزمون های مقایسه ای

ساختار آنتی ویروس ها و آزمون های مقایسه ای

امروزه اهمیت وجود یک آنتی ویروس قدرتمند در سیستم های کامپیوتری بر همگان آشکار و محرز است. هر روز، شاهد این هستیم که بدافزارها و ویروس های جدیدی وارد دنیای کامپیوترها می شود. لذا وجود یک سیستم امنیتی قدرتمند، جهت محافظت از حریم خصوصی کاربران و داده های ارزشمند آنها، ضروری به نظر می رسد.بعضی از برنامه های ضدویروس برای شناسایی ویروس های جدیدی که هنوز فایل امضای آنها ارائه نشده، از روش های جستجوی ابتکاری استفاده می کنند. به این ترتیب داده های م ...


  • دانلود پایان نامه ساختار آنتی ویروس ها و آزمون های مقایسه ای

    porojeh24.ir/111-engineering/...

    دانلود پایان نامه ساختار آنتی ویروس ها و آزمون های مقایسه ای 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای) امروزه اهمیت وجود یک آنتی ویروس قدرتمند در سیستم های کامپیوتری بر همگان آشکار و محرز است.

  • دانلود پایان نامه ساختار آنتی ویروس ها و آزمون های مقایسه ای

    www.prozhe.com/دانلود-پایان-نامه-ساختار...

    دریافت جدیدترین پروژه ها و مقالات. بعد از مشترک شدن ، برای شما ایمیلی ارسال خواهد شد که در آن ایمیل یک لینک جهت تایید اشتراک خود می باشد.

  • : ساختمان شیمیایی ویروسها

    daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-index.php?page=ساختمان...

    افزایش اطلاعات در مورد ساختمان ویروسها به درک بهتر مکانیزم واکنشهایی نظیر واکنش بین ویروس با گیرنده‌های سطحی سلول میزبان و همچنین واکنش ویروس با آنتی بادیهای خنثی کننده کمک می‌کنند.

  • دانلود بهترین آنتی ویروس رایگان 2019 - بررسی و مقایسه بیش ...

    https://cyberlandnews.com/article/free-antivirus

    سالانه میلیاردها دلار صرف سرمایه گذاری بر روی نرم افزارهای آنتی ویروس می‌شود، زیرا آنها می‌دانند که ویروس ها ممکن است رایانه‌ها را برای مدت زیادی، از کار بیاندازند و باعث از دست رفتن سرمایه‌ی یک شرکت شوند.

  • پروژه دات کام - prozhe.com

    https://www.prozhe.com/page/85

    دانلود پایان نامه ساختار آنتی ویروس ها و آزمون های مقایسه ای ... ساختار آنتی ویروس ها و آزمون های مقایسه ... ساختار آنتی ویروس ها و آزمونهای مقایسه ای.

  • مقاله :: تفاوت بین آنتی ویروس و فایروال در چیست

    https://firewall.tosinso.com/articles/15749

    از طرفی دیگر آنتی ویروس نرم افزاری است که برای جلوگیری ، شناسایی و حذف کدهای مخرب و ویروس های کامپیوتری طراحی و ایجاد شده است و هیچ کاری تقریبا به ترافیک شبکه شما ندارد.

  • بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 کدام است؟ - دیجیاتو

    https://digiato.com/article/2016/09/10/بهترین-آنتی...

    آنتی ویروس مایکروسافت هنگامی که در آزمون های مقایسه ای آنتی ویروس ها شرکت می کند به طور فاحشی پشت سر دیگر رقبا قرار می گیرد.

  • مقایسه ضد ویروس ها - nabproje..com

    https://nabproje..com/post/10160/-مقایسه-ضد...

    مقایسه ضد ویروس ها دسته: کامپیوتر بازدید: 2 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 47 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 27 ضد ویروس ها با استفاده از شیوه های متفاوتی ویروس ها را شناسایی می کنند یک روش ، استفاده از امضای ویروس (Virus Signature) در فایل ...

  • بهترین آنتی ویروس های برای ویندوز 8.1

    funtoop..com/285

    فان توپ، اخبار روز، فال، عکس بهترین آنتی ویروس های برای ویندوز 8.1 بهترین آنتی ویروس های برای ویندوز 8.1 - مجله اینترنتی تاپ ... www.topnaz.com › کامپیوتر و اینترنت › اخبار آی تی ۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش.

  • دانلود کدهای مخرب و تست آنتی ویروس ها - صفحه 25

    https://forum.softgozar.com/forum223/thread369-25.html

    11/16/2011 · از آنجاییکه به نظر من بسیاری از ابزارهای تست آنتی ویروس و آزمون سایتهای مختلف آلوده به تبلیغات میباشد و من به شخصه آنرا ملاک تشخیص صد در صد قرار نمیدهم اما شما به آن اعتقاد زیادی دارید.از ...




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: